上帝的小公主

~*~可能我不是任何人的小公主,没有骑士们的保护,但我知道我是上帝的小公主,我有可爱的天使在守护我。无论我做任何不对的事,刁蛮任性的事,上帝依然在我身旁, 对我不离不弃,原谅我包容我,替我解决任何烦恼和困难。 所以,只要我是上帝的小公主就好了。 有上帝疼我就够了。

Tioman之旅
好像把我和他给拉近了, 又好像没有。

从上巴士开始说起吧。。。
雯雯她们没有去, 所以我就一个人坐,
小纬他们叫他和我坐,他就说我也可以一个人坐啊~
但, 过了几分钟过后, 他却sms我,
U wan me accompany u sit or not?
。。。他是可怜我没人陪我坐吗?还是真的想和我坐呢?
我答:不用。。。

到休息站,
他在巴士旁等着,然后,他还说坐前面很难睡,很摇。
上巴士时,他竟然买了一包热热的milo给我。。。
那刹那,真的感动万分,百感交集。。。心都温软了。。。
为什么就是有这样害人不浅的人??!

坐ferry时,他讲他坐我旁边。。。sweet oh?
也没真的坐啦,因为我门都在船尾看风景。
没有谈多的交谈。

其实最近我有点不知可以和他谈什么呢~

到了tioman...erm....still nothing happen...
cut short the story, i will write in english...hahah

then, we eat our lunch and start our 1st part snorkelling.
Well, I didn't join his gang much~


Then when we back to our hotel from ABC beach,
we need to go back by passing a jungle,
you can call as 15 minutes jungle tracking~ :D
then he just walk infront of me and keep on ask me is it ok?
care ohh??


okay, after dinner, i went to play killer with siew cheng they all...
when they finish, i went to his room, they playing the true or dare,
very lucky, i didn't kena~still they ask me to answer~~lol


do you know? i guess you do not know.
I super nervous loh~~ That day i told too much lies ... t.t
I sms ajia and nick, what should i do leh~


okok, back to topic,
what had they ask?
1. You like anyone in UM? no...(I love someone onli mah~~~:P)
2. Don't you like "him"? at1st i answer no, den i said like, buddy mah~~
(now only i know "buddy" really is a good 挡箭牌...)
3. Why you don't like "him" leh? Because don't know when he is true, when is false loh~
(actually is because his heart still got someone loh, and i and him is different type of people, i not suit him loh...)


you know what they ask him?
1. Now you got any target?
2. sTill like Miss W?
He answered "no" for both question.


They ask him 1st, only ask me.
He also answer no target dy, i still dare to said i like someone meh?~!
His friends ar....like already know lah, but whos care...
Kill me i also wont admit~~!!!!


(...He said, don't talk these after the trip woh...)

ok, next day, snorkelling whole day~~ whoo ~ nice...
now only i know he don't know swimming~
and...i hold his hand when snorkelling...
那时的我,没有希望时间停在那一刻,
我只感谢神让我拥有那一刻~这样就够了~~
把这份浪漫埋藏在心里就好了~

----不敢期望天长地久,只好在乎曾经拥有----

2nd night, they drink beer,
before that he got sms me ask I join them~~

3rd day, go home loh~~
Sit ferry also is he sat beside me
就让我多心机重多一次吧。


他睡觉会张开嘴巴哦~~~可爱~


在巴士上依然分开坐~
他的朋友还是乱乱讲话~
根本get 不到,也不敢乱乱get...
没期望,就没失望。。。

好了~就到这里吧~
把这份美好的感觉留在 Mersing~yeah~!
是时候回到现实了~~ 加油哦~~!
希望他也加油~快快找到适合他,又相爱的人~

感谢他让我在大学时期也有恋爱的感觉**
至少UM 还有这样的一个人~

0 comments:

伊甸园

这里就是小公主的伊甸园,好的坏的都会在这里分享, 但小公主有可能会偷懒一下,所以请伊甸园的玩伴们原谅.

About Me

My photo
原以为我是coolevelyn (可能别人也这么认为), cool cool 的,还是酷酷的,还是苦苦的呢? 后来,才发现这并不是我要的,我要的其实很简单。
Powered By Blogger

Followers

#Little Angels#